Merhabalar son 2 aydır burnumun içi çok kaşınıyor özellikle sol tarafı bugün içten kontrol ettiğimde sağ içteki kıkırdak çok çıkık DEĞİL ama sol içteki kıkırdak daha fazla çıkık , yani burun kökünde göze yakın içte olan bahsettiğim böyle bişey yaşayan var mı ve kaşıntı durumu olan çok rahatsız etmeye başladı yazmak istedim.(estetik olmadım kendi burnum bu arada )