Merhabalar anneler 🙋🏻♀️ hamileyim 30 temmuz tahmini dogum tarihi ve İzmirde yasiyoruz. Sorum şu ki kiyafet olarak bebişe ne almaliyim? Kisa kollu tshirt mü şort mu patikli takim mi uzun kollu mu ne alicam hic bisey bilmiyorum. 25. Haftadayiz hic bisey de alamadim bilmedigim icin. Lutfen tecrubeli anneler yardim bekliyorum 🥺 simdiden hepinize cok tesekkurrlerr 😘😘