mertmeltem 75 günlük bebeğim beslenme uyku harici hiçbir ihtiyacı olmadan saatlerce ağlıyor doktorlar gaz vs deyip gönderiyor ben ne yapacağım aklımı yitiricem
Beyzacar1 mertmeltem Ilık bir duş aldırıp yarım kundak yapın, hava Makinesi açin eğer evinizde yoksa YouTubede hava Makinesi sesi videosu var onu açın yüksek ihtimalle sakinleşip uyuyacaktır.
Simurg mertmeltem kolik sanırım bebeğiniz. Benim kızım yedi ay ağladı sürekli ağladı kucağımda zıplatarak gezdirdim beyaz gürültü süpürge sesi açtım artık ağlamaktan yorulup sustugu da olurdu. Çok zor ama dayanın geçecek.
Tuba mertmeltem benim büyük oğlum da öyleydi. Şuan 3 yaşında ve hala kendi yaşıtlarına göre çok ağlar. Ömrümde bu kadar çok ağlayan bir çocuk görmedim🥺 Size bol sabır diliyorum umarım uzun vadeli değildir sizinki
Beyzacar1 mertmeltem Merhaba, benim bebeğim ilk doğduğunda sürekli huzursuzdu, ağlıyordu. Hava Makinesi açıyorduk ve sakinleşip uyuyordu. Sizde deneyin derim.
Simurg mertmeltem yok yapmayın öyle biliyorum çok zor ben de yaşadım sakin olun beyaz gürültü süpürge sesi fön Makinesi sesi bunları deneyin umarım işe yarar bır de karnına sıcak havlu koyun yakmayacak şekilde tabi. Allah yardımcınız olsun