Annesininkuzusu01 Az uykusunda mamasını içerken biberon hava yaptı onun sesiyle korktu gözlerini kocaman açtı nasıl çırpındı küçücük kalbi pır pır attı yavrumun😔 titredi uzun süre kendine gelemedi. Geçen gün babası koli bandını açarken çıkan sesten de böyle korkmuştu uyanıktı o zaman. O halleri gözümün önünden gitmiyor dua okudum hemen kendine gelsin diye. Aslında kalabalık evimiz seslere alışık ama böyle korktuğunda çok üzülüyorum😔
hemsire09 Annesininkuzusu01 benim bebeğim deen ufak sese korkuyor, başına minik bir kuran koydum sürekli yanında tutuyorum bugün çok korkmadı siz de alın isterseniz
Merlinlin Annesininkuzusu01 3 4 aylık falandı bant sesinden korkup ne kadar ağlamıştı yaaa o geldi aklıma
Ugurluyolum Benimkide aynı çok korkuyo ya bende çok üzülüyorum bazen ne kadar dikkat etsek de oluyo işte 🙄
cemre_-34 Annesininkuzusu01 benm bebegimde 6.5 aylık her sese atılıyor bazen ağladığı da oluyor her gün süre okuyorum besmele ile alıp koyuyirum ona rağmen çok atılıyor o yüzden sordum kav aylık olduğunu
RuzgarMommys Koli bandı Yapışkanlı cırt sesi Arri viz viz şarkısı Bunlardan cok korkardi ağlardı oğlumda 6 aylıkken, şimdi korktuğu hicbisey yok canavar gibi😁