Sedanindenizi kızım 11 aylık, doğduğundan beri böyle. Hep üstü açık uyur, kalın giydirsem çekiştirip çıkarmaya çalışır, kafasına ne şapka ne bandana taktırmaz hemen çıkarır. Çıplaklığı çok sever🙈 Çok sıcaklıyor kanı kaynıyor diye yorumluyorum bakıyorum teni de sıcak üşümüyor. Geceleri falan hep üstü açık yatıyor ben örtüyorum o açıyor bende artık örtmüyorum bazen örtünce uyanıyor falan değişik😂