Asilmomm hamılelıkte de yasadıysanız belkı duymussunuzdur magnezyum eksıklıgı dıye takvıye ılac verılıyomus
ona baglıda olabılır
ben de aynı sekılde sok ust bacagımda ysadım aynı agrıyı 10 ay oldu hala arada agrır takvıye ılac almadım ben ama ustune dusmedım acıkcası dogumdakı pozısyonum geregıde olablır dıye dusunmustum
doktorunuza da bı danısın tabı ama magnezyumdan olablır