Sla7723 Bugün 9 günlük olduk memeyi tutmuyor sağıp biberonla veriyorum 2saatte bir 60cc içiyor bazen daha fazlası geceleri de aynı siz nasıl doyuruyorsunuz saat aralığınız nasıl gece 3saatte bir ver diyenler var merak ettim
QueenMommm Sla7723 istediğim kadar emziriyordum gece 3 saatte bir emziriyordum şuan zaten doydugunu bilmez hep emmek ister bol bol emzir gündüz 2 saati bekleme
sevim_kos Sla7723 eğer sarılık başlangıcı varsa 2 saati geçirmeyin. Olmaması için de geçirmeseniz iyi olur. Mama ile beslenen bebekler için 3 saat daha uygun anne sütünün sindirimi kolay olduğu için 2 saat diyo doktorlar
Sla7723 sevim_kos sarılık sınırdaydı 2gün sonra gittiğimizde değerler düşmüş dedi doktor tekrardan yükselme gibi bir durumu oluyor mu acaba
sevim_kos Sla7723 onu bilmiyorum ama yine de ilk 4 hafta 2 saati geçirmeyin bence. Biliyorum zor gece 2 saatte bir uyanması ama bi süre sonra alışcaksınız