FHKK Emine52 Tanıdığım biri götürüyordu, oradan özel eğitimlere falan yönlendirdiler bi götür istersen canım
Tecrubelianne Emine52 ben cocuk gelisim uzmanina goturmustum konusmadigi icin hic bi faydasini gormedim tesekkurler😀
Emine52 Tecrubelianne bende götürdüm Ocak ayında bi sorun yok dedi ama ya ikili cümle kuramıyor 27 aylık tekli cümle var fakat instgramda çok karşıma çıkıyor böyle sorunlar varsa dil ve konuşma terapistine götürün diye
FHKK Elanur11 konuşma geriliği vardı, hastanede muayene sonrası rapor ile özel eğitime yönlendirmişlerdi
Tecrubelianne Emine52 bakma sen onlara bosver benim oglum 3 yasina gircek yeni yeni konusmaya basladi
FHKK Elanur11 Bilemiyorum dediğim kişinin çocuğu geç konuştuğu için gitti özel eğitime. Başka sorunları da yok şuan konuşuyor zaten 🌝
Emine52 Tecrubelianne gerçekten mi ya sırf bunun yüzünden moral bozukluğu çok kötü vala herkesin ayrı bişey söylemesi hep başka inşallah konuşur diye dua ediyorum