Baby_Mila Feyebyusmuh Güzel duygularla git yanına annesi sen onun bu dünyadaki koruyucu meleğisin 🥰 kaygını stresini üzüntünü dışarıda bırak onu şevkatinle sar sarmala güzel şeyler söyle emer inşallah 🙏🏻
Feyebyusmuh Baby_Mila inşallah canim ilk gördüğümde çok ağladım yavrusuna gözünde kenarında göz yaşı kaldı öyle uyuyu verdi gözümün ustunde:(
Baby_Mila Feyebyusmuh Kıyamam küçük kuzucuk kısa zamanda evinize kucağına gelir inşallah canım duyguların çok normal annesin çünkü ama sen pozitif ol bebeğinede yansır bol bol emişmeli koklaşmalı günleriniz olucak inşallah 🥰
FHKK Feyebyusmuh Ederim canım inşallah hamileyim bende az kaldı doğumuma 🤗 Sende bana et olur mu 🤲🏻😌🥰
Feyebyusmuh FHKK canımsın Rabbım sağlıcakla evladini kucağına nasip etsin sorunsuz evine götür inşallah yavrunu
Duyulurum Feyebyusmuh emzirmeye gideceğinize göre doktorlar artık emebilecek durumda olduğunu düşünüyor demektir bu da çok büyük bir gelişme maşallah. İnşallah en kısa zamanda hayırlısıyla kavuşursunuz 💙
Ayso5 Feyebyusmuh ahh güzelim bende gectim o yollardan emzirme demek yolun sonu demek güzel düşün böyle yavrularımızın anne sütüne daha da ihtiyacı var kendini üzme dış etkenlerden izole ol ol ki sütün azalmasin