Emirinannesiiiiiii Mommyyigit Bende 4 aylikken yaptırdım ilk iki cisinde çok ağlıyor pişman oluyosunuz sonra hicbisey hissetmiyor bile Şuan 9 aylık iyiki yaptırdim diyorum Yaptırıp kurtulun Lazerle değildir umarım dikiş li yaptiriyorsunuz dimi
Mommyyigit Emirinannesiiiiiii lazerle olunca noluyor ki bilmiyorum Antalya’da çok sevilen bir doktora yaptırıyorum anestezi yöntemi olmadan
hasanurasiiimm Mommyyigit ben 2 hafta önce yaptırdım bebeğim 5 aylık . İlk gün sadece çok ağladı ilk çişini yaptığında ertesi günü tepişiyordu oynuyordu hiç sünnet olmamış gibi . Küçükken zorluğu olmuyor diyorlardı gerçekten doğruymuş içiniz rahat olsun . Çok rahat geçiyor . Geçmiş olsun şimdiden .
Emirinannesiiiiiii Mommyyigit Çok iyi o zaman iptal etmeyin Olurken ağzına şekerli emzik koyun ben öyle yapmıştım ve telefondan video açmıştım o tarafa bakmasına izin vermedim İlk ignede ağlamıştı Bide ilk çiş haliyle yakiyo Sonrası çok kolay
littlelimonmom Hiç korkmayın ben de çok korktum iptal ettirmeyi de düşündüm. 2 günde geçiyo dediler inanmadım. Ama ikinci gün sabah bir kalkacaksınız ki iyileşmiş. Operasyon anını da anlamıyolar emin olun. Yaptırın kurtulsun oğlunuz
Mommyyigit littlelimonmom inşallah ben de öyle düşünüyordum ama zaman yaklaştıkça korkar oldum inşallah dediğiniz gibi olur teşekkür ederim 🙏
Mommyyigit Emirinannesiiiiiii ay hadi inşallah 🙏 nasıl heyecanlıyım daha 3 gün var ama uyuyamıyorum inanın
Ulku Mommyyigit 12 günlüktü sünnet ettirdiğimde ağlamaktan helak olmuştum. Ama iyiki yaptırmıştım çıktı aradan çok şükür❤️ hiç birseh olmuyor ilk gün biraz huysuz sonra geçip gidiyor hiç sıkılacak bir konu değil canım
Esrapoyrazali Mommyyigit bende 4 aylıkken yaptırdım iyiki yaptırmıştım sadece iğne esnasında ağladı ondan sonra ne ameliyatta ne de sonrasında hiç ağlamadı huzursuz da olmadı on güne yarası tamamen iyilesti