Kızlar bebeğim bir aylik yeni yeni sariliktan kurtulduk uyanmalara aglamalara başladık . Beslenme sonrası gazını çıkarıp yatağına yatırıyorum anında çığlık çığlığa ağlıyor göğsüme alıyorum uyuyor yatağına tekrar yatirdigimda yine ağlama krizi . Sizde oldu mu böyle şeyler nasıl başa çıkabilirim ? En son bizim yatağa yatırdım orda uyudu kendi mis gibi beşiğini bıraktı cimcime😁