2 ay 3 haftalık bebeğim var. Hergün en az bir kere kaka yapardı. Karma aşıdan sonra 3 gün kaka yapmadı 3. Gün yaptı. O kakanın üzerinden 6 gün geçti bugün 6. Gün hala kaka yok😢 doktorumuza sordum çişli bezlerde sıkıntı yoksa kilo kaybı yoksa endişelenecek bir durum yok dedi. Salı günü kontrole çağırdı. Çatır çatır gaz çıkarıyor ama kaka yok. Ikınma zorlanma vs de yok.. başına gelen var mı çok üzülüyorum 😞😢 bu arada sadece emerek besleniyor