Merhaba anneler bgn deneyip çok beğendiğimiz bi tarifi sizinle paylaşmak istedim. Kızım 18 aylık ve bu aralar çok iştahsız. Biz de hem kalorisi hem de besleyiciliği yüksek züber benzeri bu atıştırmalığı yaptık.
Ev yapımı bebe bisküvisi(3-4 tane)
Hindistan cevizi tozu
Ceviz
Fındık
Ham kakao(keçiboynuzu unu da olabilir)
Kuru erik ( hurma, kuru incir de olabilir)
Bal
Hepsinin robattan geçirip en son balı ekledik. Küçük toplar haline getirip sundum kızıma. Çok beğenerek yedi. Malzemeler değiştirip çeşitlendirilerek de yapılabilir. Deneyeceklere afiyet olsun😊