Mirayslck Ya arkadaşlar Allah aşkına yok mu bu kremlerin bir muadili falan . Aşırı sert , kabarık ve inatçı saçlarıma sadece bu iyi geliyor . Bugün saçımı boyadım o kremi de sürdüm saçlarım İpek gibi . Ohh dünya varmış dedim .
irva Mirayslck Bu boyaları toptan satan mağazalar oluyor normalde de alabiliyorsunuz oradan.Onlarda vardır mutlaka.😬 Tanıdık kuaföre sorsanız onlarda söyler.
Mirayslck irva Küçük bir yerde yaşıyorum toplu satan dükkan bulamam sanırım ama kuaföre sorabilirim teşekkürler ☺️