Selamlar. Kızıma anestezi verilerek, karaciğer MR çekilecek. Daha önce bebeği MR’a giren var mı? MR’dan ne kadar süre sonra emmesine izin veriyorlar? Tavsiyeleriniz neler? Çok endişeliyim çünkü bizim ki emmeden duramayanlardan 😞 Nolur birileri yardımcı olsun :(