Merhabalar
Oğlum suan 3 aylik sadece anne sütü aliyor . Göğuslerim hep bos gibi ama gelişimi normal. 3 4 ay sonra mecburen memeden kesicem bu arada sütümü sağıp dolaba koymak istiyorum en azından kestikten sonra bi süre daha veriyim diye. Sorum şu bazen saatte bir bile emiyo hep 5er dakika sağma isini nasıl yapmam gerekir biriktirebilmek icin? Bilgilendirirseniz sevinirim