Annelerim iki gün önce Suni sancıyla başlayıp epidural anesteziyle vajinal dogum yaptım. Ama çok çok zor bi doğumdu. Bebeğin kilosu fazla ve bası büyüktü. Doktorum bile sezaryene dönmediğine pişman olmuş gibi konuştu. İki gündür geçmeyen sancım var. Aralarda iyiyim hiçbir şey yok. Ama özellikle emzirmeye başlayınca sancı yüzünden kıvranıyorum. Bebeği kucağıma almaya korkar oldum. Normal dogum sonrası oluyormuş çoğu kişide. Bebek iriyse daha uzun sürüyormuş sancılar. Oksitosin hormonu salgılanıyormuş emzirirken o da rahmin toparlanmasını sağlıyormuş. Sancının sebebi buymuş ama ne yaparsam dayanılabilir hale gelir bilmiyorum. Lütfen aynı sorunu yaşayıp çözüm bulan varsa yazsın 😖 parol hiç fayda etmedi. Belki bitkisel şeyler deneyen vardır