Zeyna_ Bebeğim 16 aylık ama ayakları okadar tombik ki ön kısım asla olmuyor. Hatta bazı ayakkabılara hiç girmiyor bile :) Igor ve vicconun modellerini denedik çoğuna ucunu bile sokamadık ayaklarının. Önerebileceğiniz bir model marka var mıdır?
Dondurmalikahve Zeyna_ Benimkinin ayaklarıda biraz tombik polarisin spor ayakkabısı oldu sandaletleri nasıl bilmiyorum
aykoz_ Zeyna_ vicconun ıkı kemerli olan modeli tombul ayağa cok güzel uyuyor. Üstten cırtı var cunku ayarlayabilıyorsunuz ve cok rahat. Kızımın ayagı hem tombul hem taraklı güzel oldu. Erkekler de giyiyor
Zeyna_ Dondurmalikahve evet ayakkabı olarak bizde polarisi kullandık ama sandalet bulamadım bir türlü
aykoz_ aykoz_ resim eklemeyi bilmiyorum ama arama motoruna “vicco Last Erkek Sandalet” yazın cıkıyor☘️
Tuba Zeyna_ rica ederim, ön kısmı da ayarlanabiliyor cırt cırtlı olduğu için. O yüzden baya rahat olmuştu ayağına🤗