Kızlar bebeğim 8 aylık oldu dogudugu günden beri sürekli kusuyor ek gıdaya başladık bir ara düzeldi gibi oldu çok kusmuyodu bu aralar yine şiddetli kusuyor ben anlamadım geçmedi doktor ek gıdaya geçince rahatlar demişti ama hiç bir faydası olmadı evde neler yapabilirim ben kusmamsi için yada ilaç falan bilginiz varsa yazabilirmsiniz