Ebru_ekrem_ evde birebir olunca öyle oluyor ama dönemsel olabilir. Sizi çok iyi anlıyorum, bazen insanın arkasına bakmadan koşarak kaçası bile geliyor, ama evlat tabii bu, kıyamıyor.. Sadece şunu söyleyebilirim bu bir süreç, sadece bir süreliğine.. Sadece 5 ay kalmış 2 yaşına.. Ben çok meme diye sıkıntı yapıp, tutturunca; ufak bir kaba su dolduruyorum, içine de ördek, balık, top, bebek o gün keyfi ne isterse onları koyuyorum. Oyuncak bardak vb şeylerle suyu doldurup boşaltmaya bayılıyor, bi yarım saat oyalanıyor işte, sonra açık hava, biraz pencereden bakmaca.. Fark ettim ki; tüm günüm çocuğu oyalamakla geçiyor 😓 Ne diyelim, geçecek bu günlerde ve geçğnce özleyeceğiz 😍🥰👶🏻