Minikkus14 Nisanida evet ikiniyor gaz çıkıyor 5 dk geçmiyor tekrar ikiniyor son günlerde daha da arttı rahat uykuya çok zor dalmaya başladı emerken hissediyorum karnı sürekli gurulduyor felan huzursuz çok
Nisanida Minikkus14 sut urunlerinj paketli gıdaları bi kesin bir kac gun bence sonra eliminasyon yontemiyle bulmaya calisin de görünene kadar
Karademirmerve Nisanida canım bizde de ilk önce süt alerjisi denildi daha sonra başka başka besinlere alerjisi çıktı ama ben bulamıyorum siz bu saydıklarınizi hep kestiniz mi
Nisanida Karademirmervecanimm valla hepsini kestim ama inan suan yiyecek bisy bulamıyorum.. 😔 cok zorlanıyorum ekmekten biel şüpheleniyorum kabak yersen çekirdeklerini temizleyip yiyebilirsin cekirdeklwride alerji yapio
CerenSelim Nisanida 1 yıl sürdü ben açtım doktor kontrolü ile 6 ay sonra oğlum yemeğe başladı yani 18 aylıkken
Minikkus14 cisem3535 evet çıktı laktoz intoransi varmış şu an damla kullanıyoruz her emzirme öncesi damlatıyorum 2 hafta deneyeceğiz geçmezse şikayetler diyete girecekmişim
Minikkus14 Brcunr111 kendi çocuk doktorumuz belirtilerimizin süt alerjisi olduğunu söyledi kendisi istedi kaka testini
Minikkus14 cisem3535 çok saol.pişiği geçmiyorsa söyle mutlaka yavrum daha yeni rahatladi biraz benim azaldı şükür belirtilerin var söyle mutlaka bı yol gosterir