Arkadaşlar merhaba, oğlum 29 aylık. Bebekken de vücudu kızarır geçerdi. Dr büyük teokileri olmadığı için teste Gerek yok devam et ne yiyorsan demişti. Neyse 3 5 aydır karın bölgesinde pütürlukler mevcut. Hani üşüdüğümüz zaman olur ya kollarimizda öyle şeyler dokununca ele geliyor. Birde iki dirseğin arkasında birer tane, sırtında bir tane, bacağında bir tane kırmızı egzema tarzı yara olup söner. Kan da bu değer yüksek çıkmış. Bu yaştan sonra neye alerjisi olduğunu nasıl anlarım ?, Herşeyi de yer iştahsız değildir. Kaşınıyor da. Salı günü gideceğiz ama salı gününe kadar ben kafayı yicem 🤷🏻♀️