Kızlar benim iki sorunum var. Bilgisi olan yorumu olan var mı acaba. Kızım 2 ay 7 günlük.
Bebeğimi emzirmek için kucağıma aldığımda başlıyor ağlamaya deli gibi. Mememi ağzına veriyorum ağlıyo en başta almıyo. Israrla tutuyorum ağzına sonra alıyor ve emmeye başlıyor. Karnını da doyuruyor bir sıkıntı olmuyor memeyi aldıktan sonra. Alma aşaması ağlamalı oluyor. Sonra uyuyor memede karnı doyunca yatağına koyunca da hemen uyanıyor. Gündüz nerdeyse hiç uyumuyor. Ama gece emme ve uykuda çok sıkıntı yaşamıyoruz arada oluyor böyle.
Başına gelen ya da bilgisi olan var mı acaba.