kizlar eczane teknisyeniyim . eylulde ise baslamam lazim acikca soylemek gerekirse icimden gelmiyor ama gitsemde bebegime iyi bir gelecek olur diye dusunuyorum . esim bu konuda calissan iyi olur ikimizde emekli oluruz 3000 tl ay gelince ucu ucuna yetiyor bize bakarsa buyuk gorumcem bakicak erkek bebegime bebegim 8 aylik olucak ben baslarsam calisan anneler cok zor mu bebekten ayri yorumlarinizi bekliyorum mutlaka