fairytaleofthestars Boy ve kilolarınız nasıl bebişlerinizin? Biz yarın dra gideceğiz 5 ay için. Hala dönme başlamadı, tummy time sevmiyoruz😞, uzanıyoruz , destekli oturuyoruz bi yerden sonra başımız öne düşüyor..sizler ne durumdasınız
Nefeess fairytaleofthestars Biz de yüzüstünü hiç sevmiyoruz günde 5-6 dk anca duyabiliyor destekli oturuyor özellikleri kucağımda ama sürekli elini ve tişörtünün önünü emmek istedigi için başı sürekli öne eğiliyor dönmek istiyor ama henüz dönemiyor oyuncaklarına uzanıp iki eliyle kavrıyor ve hiç oturmami istemiyor sürekli ayakta gezdirmemi pencereden baktırmami istiyor bol bol çığlık var boynunu öperek gidikladigimda birazcık kıkırdıyor
Nihalalp fairytaleofthestars 5ay 15 gunluguz sadece yan dönüyor yüz üstü yatmıyor oturma destek minderi de oturuyor herşeyi ağzına götürüyor tosbik ama niye hala dönmüyor bilmiyorum annem onun şimdiye çoktan dönmesi lazımdı diyor
Banaannede fairytaleofthestars 5 gün sonra 5 aylık olacak. Başını tutmasında sıkıntı yok. Destekli oturuyor. Brrr yapıyor ağzıyla ama hala baybay filan yok. Bi de gel deyince kendini çağıran kişiye doğru atıyor
cnsymn fairytaleofthestars canım anne biz de öyleyiz her bebek aynı olucak değil yavaş yavaş olucak bizde daha donemiyoruz. Elbet dönecek. Üzme kendini.
Cananed Bizim de 5.5 aylık 2 aydır sırtüstünden yüzüstüne dönüyordu, 1 aydır tam tur dönüyor. Ek gıda tüketmeye başladı ağzı hiç boş kalmasın istiyor. Elleri kolları asla durmuyo her yere uzanıp ağzına götürmeye çalışıyor. Kucaktayken kendini atmaya basladı artık, pek uysal bi bebek değil yatmayı da hiç sevmiyor sürekli hareket halindeyiz. Tummy time asırı seviyo sırt üstü koyduğumda kendini hemen yüzüstü çevirip öyle oyuncaklarıyla ilgileniyor
Masalingonunannesi 5 ay 13 gunluguz. Tummy time dan nefret ediyor. Yuzustunden sırt ustune dönüyor. Destekli oturruyordum bi kac gundur kanepenin kosesine koyup onune yastik koyuyorum ve oyuncaklarıni veriyorum one bukulmeden oynuyor artik. Ek gıdada eh işte. Birde bu ara kimi gorse ona lqf atiyor duruyo duruyo bakiyo inceliyo ve birden eh eh diyor. Ve en kötüsü de disleri cok kasiniyor misir tanesi gibi damagi sismis qma daha gelmedi pirinçler 🥰