Mommyishome Perşembe akşamından beri 21 aylık kızımın ateşi var ama 38.5 oldu en fazla çoğu zaman da 37 lerde. Başka hiç bi şikayeti de yok. Yarın doktora götüreceğin ama diş ateşi bu kadar yzun sürebilir mi merak ediyorum
Feyebyusmuh Mommyishome olur galiba benim oğlumda 1yasinda dış çıkaracağı zaman 1 haftadan fazla hafif ateşi oluyor çıkaracağı 2 3 gün aşırı huysuz ve ateşi oluyor sen genede sirkeli su falan yap istersen
Mommyishome Feyebyusmuh ateş düşürücü veriyorum zaten. Düşüyor ateş düşürücüyle. Günde 3 defa falan veriyorum. Çünkü bi süre sonra çok huysuz oluyor ateşle