Kızlar kızım 10aylık mesela daha yeni olan olayı anlatıyım hep böyle oluyor da zaten armut yiyordu bende kabugunu soymak için elinden aldım bağırıp ağlar şekilde kendini geriye attı tepinip kendini sallıyor böyle ben tepki vermemeye çalışıyorum hani bağırmıyorum almıyorum da kendi öyle yapıyor ben tepki vermeyince kalkıyor acaba doğru mu yapıyorum unutur mu bu hareketleri