Arkadaşlar 8 aylık kızım var normaldede çok zor bir bebek ve uyuması hep zordu ama özellikle son günlerde uyutmak istediğimde bir yeri yırtılırmışçasına ağlıyor. Ellerini tutuyorumda öyle öyle sallayınca anca uyuyabiliyor ağlaya ağlaya. Bu durumu yaşayıp aşan varmı? Nasıl davramsam iyileştirebilirim?