Gzm17 Kızlar bugün 2 aylık olduk ne zaman nasıl yapılıyor bu kontrol korkuyorum biraz gözde falan çok ağlar diye
Moms35_ Bize 3 aya kadar yaptırın demişlerdi. 2.5 aylıkken yaptırdık. Göz muayenesinde de ağladı ama kısa sürdü . Kalça testindedir sağ kalça oturmamış dendi. Çift bez bağlıyoruz
sibelsglm2210 Azraada58 ben 2 buçuk aylıkken yaptırdım. Bence 1 aylıkken randevu alın demiştir. Bana da 1 aylik olduğunda randevu al dediler 2 buçuk aylıkken randevuya gittim