Doğum yapalı 9 ay olacak sadece 3. Ayda adet oldum başka hiç adetim gelmedi enfeksiyon vardı geçen ay fitil ve krem kullandım 4 gün önce eşimle birlikte olduk peçeteye silinirken 1 2 damla kahverengi pütürlü bi akıntı vardı 1 haftadırda karnımda hafif bi ağrı var heralde adet olacam dedim uzak durdum eşimden bugün tekrar denedik bu sefer biraz daha fazla geldi enfeksiyon değildir sanırım bu sefer ama ne olduğunu da anlamadım başına gelen varmı