Zeyn0206 Sezaryen sonrası ne zaman adet oldunuz ben 2 ay sonra adet oldum fakat kanamam çok bu durumu yaşayan var mı
_BirKalpteikiPrens_ Zeyn0206 bende 46. Günde adet oldum evet benim de kanamam çok oldu uzun doğum sonrası ilk adet olduğu için normal sanırım
Anneyimm2 Zeyn0206 40 ım cıktı 1 hafta sonra adet oldum cocuk bezi takardım o kadr Cok olurdum yanı bi ay normal olur Bı dıger ay yine Cok fazla olurum
_BirKalpteikiPrens_ Zeyn0206 yok bende basta tuhaf karşıladım ama normal canım uzun süre adet olmayınca