Ssi00 Anneler merhaba. 18 aylık kızım var kahvaltı ve çorba harici birşey yemiyor. Bazen gün içinde zorla yoğurt bazende köfte yiyor. Onun dışında sebze yemekleri,tavuk vb. Hiçbirşey yemiyor varmı başına gelenler? Nasıl aştınız. Bu durum beni çok üzüyor
Durukusunannesii Ssi00 Bizde aynıyız asamıyorum malesef bazen sevdigi seyleride yemiyo gün boyunca kahvaltı ve atistirmaliklarla duruyo
ikiKudurukAnnesi Ssi00 benimki 19 aylık hala öyle hep çorba yiyor bazen makarna köfte ve balık o kadar
E_srgt Ssi00 belki vitamin değerleri düşük olabilir bı tane vitamin var iştahsızlık yapan şuan aklıma gelmiyo bı doktora danışmak ta fayda var eğer emiyorsa memeye de güveniyor olabilir
Suleozparca Benim de 16 aylık oğlum var o hiç birsey yemiyor günde bazen 3 4 kaşık çorba alırsa o baska birsey yemiyor bende ne yapacagımı bilmiyorm
Suleozparca Ssi00 bizim allaha sükür hasta olmuyor ama yememesi beni sinir ediyorbide milletin bunı söylemesi doktora götürmeyi düşünüyorum