Kizlar bebegim 60 günlük. Kucak değil omuza alınıp ara ara evi turlamak istiyor. Yatağına koyduğumda kendi kendine 10 15 dk eğleniyor. Gece full yatağında uyuyor. Bunlar olumlu şeyler ama bu omuzda gezdirirken olayını yaşayan var mı? Gaz sorunu olduğunda babası bir müddet dik durması için 1 hafta kadar bunu yapmıştı. Alıştı mi? Bunu nasil kırarım? Gündüz tek bakıyorum artık dayanamaz haldeyim. Var mi yaşayan:(