Hllsyma Kızlar gerçekten merak ediyorum doğru mu hafta bizim atak haftasının bitmesine 7 gün kalmış gerçekten bitecek mi bitmeyecek mi yaşanlar varsa yazabilir mi delircem
sadeturkvatandasi Hllsyma valla bizimki birebir uyuyor başlangıç tarihlerine ama bitişi daha erken oluyor allahtan.
kahvekokusuu Hllsyma bu da her bebekte farkli bence gün gün tutmadi benim oglumda hep daha erken oldu çünkü atak haftası demek yeni şeyler öğrendiğinde onun heyecani veya kaygısıyla huzursuz olmasi demek benim oğlum da gelişimi hep ileride olduğu için erken yaşadık yaşıyoruz 🤗
Busra2326 Hllsyma benim kızım erken dogdu normalde milada göre hesaplanırmıs ama benimkii dogdugu tarihe göre uyuyor bende inanmazdım😂😂
Hllsyma sadeturkvatandasi vallaha çok yoruldum ya meme de ağlıyor mama da ağlıyor bu nasıl bi döngü ya bi kausun içindeyim sanki :((
__43 Boncuk21 18 hafta 4 günlüğüz yani 4 aylık sanırım atak haftasına girdik sürekli ağlıyor mamayı kabul etmiyor uykuda sürekli sıçrıyo 3 gündür böyle daha önceden hiç böyle değildi çok mutsuz huysuz napıcağımı şaşırdım 🤦🏻♀️ Eğer atak haftası ise bu ne zaman bitiyor 🥹
HaLe31 Hllsyma bence doğru doğduğundan beri atakları dibine kadar yaşıyoruz adeta, 50.-54. Hafta atağından selam olsun diyorum 😅 bi de instagramda doktor öge var onun atak haftaları ile ilgili açıklaması var detaylı anlatmış bakmanızı tavsiye ederim 😊
eceunverkanra Hllsyma Atak haftalari gercek kesinlikle atak donemlerimiz istisnasiz zor gecmisti tabi hepsi ayni zorlukta olmuyor sureleri bebeklere gore degisiyor ama genelde tutuyor ve geciyor merak etmeyin☺️
avseque Hllsyma kesinlikle doğru. Bizzat yaşadım 8. Hafta atağını. Biteli 3 gün oldu o huysuzluğu akşam 7-11 arası kıyamet koparması kalmadı. Tam 2 hafta sürdü son atak. Bitiyor yani merak etmeyin :)
Hllsyma avseque ay evet ya bizde de akşamları bi huzursuzluk çöküyor çocuğa ya mama da ağlıyor memede ağlıyor içmek istemiyor 😭
Hllsyma _hamisanne nette yazdım ordan çıktı ama normalde doğması gereken tarihi yazıyorsunuz benim kızım 15 aralıkta doğması gerekti 8 aralıkta doğdu 15 Aralık diye giriyorsunuz