Deletedmom_32 Kızlar bebeğim 3 aylık bazen zorlanıyor kakasını yaparken bende omzuma alıp bacaklarını normal tuvalete oturur pozisyonunda ki yaptırıyorum çok güzel yapıyor acaba bacaklarına zarar verirmiyim
Sedaf Deletedmom_32 bende gazı olup yapamayınca öyle yapıyorum. Bi sorun olacağını sanmıyorum ki zaten doktorda kurbağa pozisyonunda olması lazım demişti yani bizim yaptığımız gibi.
Annis-ogul Deletedmom_32 offf bizim 1 yaşına kadar oyle yaptık resmen şuan 1.5 yasinda yeni yeni kaka problemi çözülüyor. Ne yapsak hangi doktora da gitsey hep aynıydı
Masalingonunannesi Deletedmom_32 dah günlük olan gazli bebeklere bile yapiyorlar sizinki 3 aylik olmus sorun olmz bol rahatlamalar