teachersrn Merhaba. Bebeğim 3 aylık ve süt alerjisi var. Ne zaman burada bir araştırma yapsam sizin güzel ve açıklayıcı bir yorumunuzla karşılaşıyorum. Buradan sormak istedim o sebeple. Ben 11 Aralıktan bu yana süt ürünleri diyeti yapıyorum. Hem çocuk doktorum hem alerji uzmanı bana başlangıç için sadece süt ürünlerini kes dediler proktokolit benim bebeğim de. Fakat yediğimde bebeğimin tepki verdiğini gördüğüm için yumurta, tavuk da kestim ben. Şüphelendiğim için tahin susam kestim. Son olarak salı günü dana etini kestim, iki gün üst üste yiyince daha çok kan geldi ki geçmişti kan. Bugün yine kakasında nokta nokta kan ve mukus devam ediyordu? Normal mi acaba? Gerçi salıdan bu yana çok olmadı dana etini keseli? Bir de siz takviye olarak neler kullandınız acaba? Kalsiyum demir ilacı olarak neler kullandınız? Bebeğinize kaleidon kullanmışsınız sanırım. Ben biogaia kullanıyorum iki aydır ama çok etkili değil gibi geldi. Onu da kaleidonla değiştireyim olmazsa. Kusura bakmayın istediğim gibi bir uzman bulamadım bu konuda. Kendi araştırmalarımla daha iyi sonuç alıyor gibi hissetmeye başladım artık :(