Catlakbiranne
Bir biririmizin ilk sevgilisi olduğumuz için ilk dans müziğimiz Selami Şahin & Burcu Güneş Ben birtek kadın sevdim ❤️
Çıkış müziğimiz efsaneydi 19.07 de evlenmek isteyen ve gerçekleştiren kocamın ısrarı üzerine Fenerbahçe nin Mohikan marşıyla çıkmıştık 😄