Ebru14 Kızlar erkek 6 aylık bebegim var . 7 buçuk kilo. Herkes sütun yetmiyor. Minnacık bu bit kadar diyor. Moralim alt üst anlayacağınız. Bi fikir verirmisiniz ek gıdaya geçtik çorba yapıyorum bu arada reflusu var kusuyor sürekli.
yusufmertmom Ebru14 süt yetmese aç kalır ağlar , uyumaz , uykusu kısa olur. Her bebek kilolu olmak zorunda değil ki bunu anlamıyorlar. Sağlığı yerindeyse yeterli denektir canım. Zaten az olsa doktor mama ver derdi merak etme
Rabia6025 Ebru14 benim kızda okadardır 5 ay 21 günlük iyi ki aşırı kilolu değil bel fıtığım bunu bile ⅗ dak tutayım belim ağrıyor
Rabia6025 Ebru14 ayrıca ablamın kızı bebekken çok zayıftı doktor mamaya başlatmıştı şimdi 5 yaşında fazla yiyor diye şikayet ediyor ablam göbek baya önde 😅sen takılma millete sağlıklıysa şükret
Ebru14 Bsraaakrs sürekli her gören telefonda büyük çıkıyor bu minnacikmis diyor. Kustugu için sütun yaramıyor diyor. Diyorlar hersey. O kadar altüst oldum ki bütün ek gıda tariflerini yapıyorum.
Bsraaakrs Ebru14 ya siz etrafa neden bakıyorsun sağlığı yerinde olsun yeter bende bu ay az kilo almış dedim biraz üzüldüm ama şükür sağlığı yerinde yengem geçen gün gördü dedi zayıflamış mı fotoğrafta daha topluydu evet dedim ama aynı yani siz etrafa bakmayın belli Bi kapasitesi var çok ta yüklemeyin yavrunuza kilo aldırmak için o zaman ihtiyacı kadar alır yine size kalmış tabikide
yusufmertmom Ebru14 anlatmamayı dene canım 😂 tersle kibar dille. Evet yaramıyo de , gel sen emzir yarasın de , yani aklına geleni ağzından çıkart. Bu konuda gerekiyorsa kalp kır çünkü psikolojik olarak onlar bizi yoracağına susmak zorunda kalırlar 😊
Ebru14 Rabia6025 doktora gitmedik daha bakalım salı günü gidecez inşallah. Minyon tipli galiba benim bebeğim ondan öyle diyor herkes. İnşallah doktor iyi birseyler der de bende rahat nefes alırım
Linaezgi Ebru14 bence insanları takmayın banada oyle diyorlar cok üzülüyordum şimdi umursamıyorum sağlıklı olsun yeter
expelliarmus Ebru14 cok iyi canım kilo alımı. Masallah daha ne olsun.. zaten hareketlendikçe az kilo alıyolar yani ayda 500 gr cok iyi. Doyuyodur
Linaezgi Ebru14 ne demek gercwkten benim bebeğim küçük doğdu 2 kilo doğdu şu an 4 aylık 4700 herkes cok ufak diyor hiç takmıyorum doktor sağlık dedi sende takma
Ebru14 yusufmertmom yemediğim birsey yok sütüm var bazen fazla uyuduğunda akıyor bile ama yaramıyor dediklerinde çok üzülüyorum