Prematüre doğduğu için düzenli olarak bütün kontrollerini yaptırdım bişey çıkmadı Allaha şükür.
3 ay 12 günlük şuanda yeni yeni dilini çiğnemeye başladı nedir bu anlamadım. İlk çocuğum arkadaşlarımın çocuklarında da hiç rastlamadım tuhafıma gitti
Bu arada emzik biberon kullanmıyoruz.