bukaga genetik bence ya. Biz sadece anne sütü ile besleniyoruz mama hic kullanmadık oglum 10 aylık 80 cm mesela. Esim 1.85 ben 1.68 im. Ama argivit diye bir takviye edici gıda vardı, arkadasımın kızına 2 yasındayken doktor önerisiyle kullanıyordu bir sorun isterseniz doktorunuza😊