Agresif 10 aylık bebeğım bı ay önce kendı kendıne emzığı bıraktı tekrar emzığe alıştırmak ıstıyorum 1 aydır almıyor alıştırabılen var mı aranızda ? Alır mı tekrar acaba?
Deletedmom00881 Agresif bence artık verme canım 10 aylık olmuş, meyve felan ver eline yesin emzik emeceğine