Y2021 Bebeğim 7 aylık oldu ama yaklaşık bir aydan beri ateşi sürekli 37.5 ve üstü çıkıyor. Doktora gittik ama idarar vermedik ben enfeksiyondan şüpheleniyorum. Bu konuda tecrübeli olanlar yazabilir mi lütfen 🙏