Bebegim 30 günlükken yenidogan muayenesinde komple bi tahlil yapıldı ve sonuçlar 3 4 gün snra cıkar idraraçda üreme varsa getirirsin tekrar dediler ve sonuç olarak idrarda üreme ckmş endişeliyiö biraz başına gelen varmı nasıl bir tedavi şekli uyguluyorlar