_BirKalpteikiPrens_ su fıtığı benim oğlumda var bebeğim 2 ay 11 günlük. 40 günlükken öğrendik. Çocuk cerrahı; bebeğin testisleri karında gelişir, doğuma yakın kasıklardan kanallar aracılığıyla torbaya iner. bazı bebeklerde o kanallar kapanır bu normal olandır. Bazılarında az kapanır bu su fıtığıdır(hidrosel) bazısında hiç kapanmaz bu da fıtıktır dedi. Benim bebeğimdeki ileri seviye çift tarafında da var normalde dururken de aşırı şiş ağlayınca daha da kötü oluyo. 6 ayda bir kontrole gidilmeli. 18 aya kadar bekleriz. Bebeğe ağrı acı vermez mümkün olduğunca ağlatmayın dedi. Kanallar kapanırsa su çekilir sorun biter ama kapanmzsa küçük bi operasyonla hallederiz dedi. Ha bu arada sünnet ettirmiyoruz bu süreçte.