nazlimom_ hamileliğim boyunca imom omega kullandım cok memnundum. Doğum yaptıktan sonra emzirme ssürecinde imom latte içmeye devam ettim çok memnunum sütede faydasını olduğunu düşünüyorum. Takivye olarak osteo formula kalsiyum magnezyum ve folik asitte içiyorum ocean d3k2 vitaminlerimi de devam ettiriyor doktorum. 2 ay oldu doğum yapalı gayet iyi hissediyorum