Ikizannesi42 1 aylık ikiz bebeklerim var sütüm çok az olduğu için biberonla mama verdim şimdi meme reddi yaşıyorum philips avent yavaş akışlı biberon sipariş verdim yeniden emerler mi😔
yusufmertmom Ikizannesi42 avent 0 olanını al yada biberon emziği 0 ay yenidoğan akışlı olsun. Biberon meme reddi yapıyor evet. Bence zaman kaybetmeden bi emzirme danışmanı ile görüş. Ben Online görüşmüştüm mesela çok iyi gelmişti
Ikizannesi42 yusufmertmom yeni dogan yavaş akışlı olanını aldim. Sizde mi meme reddi yasadıniz emzirme danışmanin faydası oldu mu ve ücretli miydi
yusufmertmom Ikizannesi42 4.ay atağında red başlayacak gibi oldu hemen danışman ile görüştüm. 250₺ ücreti vardı aylık