Bebeğime çorba yaptım biraz kaldı yarın ısıtıp versem olur mu saçma sorumu oldu ne 😬😁
QueenMommm ben veriyorum
QueenMommm buzdolabında muhafaza edip veriyorum ben ama 3. Güne bırakmam hiç
Deletedmom0099 bişey olmaz heralde bizde ısıtıp yiyoruz yani😁
tineanigra bende öyle yapicam canım 3. Gün verniycem
QueenMommm o zaman bişey olmaz sadece ıspanak olursa vermiyorum onun ısıtılması iyi değil
tineanigra tamam canım teşekkür ederim