Benimki de 2 aylık gurbetteyim eşim nöbetli de çalışıyor, birinden yardım alamamak çok zor, ağlama krizlerim oluyor, yardımı dda geçiyorum bazen bebeğim dışında birşeyler konuşacak birini istiyorum yanımda. Ama napalım geçecek diyorum kendime hep, benim gibi olanları düşünüyorum bir şekilde büyüyecek o zaman kızımın en yakın arkadaşım olacağını hayal ediyorum, Allah büyük bacım, bize güç kuvvet verir