BusranurBYEU çok normal canım. Bebeklerin ilk üç aylık dönemi için hamileliğin tamamlanmamış üç ayı derler. Yenidoğan dönemi bitene kadar bebeklerde bir düzen olmaz. Çünkü hala anne karnında olduklarını düşünürlermiş 🥺 ne zaman emmek isterse emzir. İlk zamanlar sadece karnını doyurmak için emmez. Emerek kendini rahatlatır, seninle bağ kurar. Emzirdikten sonra hemen yatırma, gazını mutlaka çıkar. Kusması da çok normal fazla sütü çıkarır. Midesi zaten küçücüük. Emzik içinde biraz bekle bence. Bir buçuk ay önerilmiyo diye hatırlıyorum. Güle güle büyüt bebeğinii 🤗