barlassmoom kızlar 1 aylık bebeğim var, kuru fasulye mercimek bulgur barbunya vs gibi gıdaları ne zaman tüketmeye başlayabilirim?
Fenty barlassmoom 8. Aydan sonra. Bulguru çorbalarına daha erken ekleyebilirsiniz ama. Ayy aman sizin içinmiş 😂 Yemek isterseniz yiyebilirsiniz.
Tbsylmz barlassmoom Canım bence emzirdiğin süre zarfında en az bi 5 aya kadar yeme yani bu benim fikrim 😌
basaksahinx barlassmoom yani aşırı gazlı bir çocuksa 3. Aydan sonra diyorlar. Ama normal bir çocuksa az az yiyin sonra kimyon suyu İçin. Ben kaçamak yaptıpımda kimyon suyu içiyorum gaz damlasını da akşamdan veriyorum ama çok gazlı bir çocuk değil benim ki.
Sevimliayicik Deletedmom_21 Aynen ben her şeyden sankindim kendimi çıplak ayak yere bile basmadim yani yaz ayında ama hep gazliydi hep gazliydi ye iç boşver yani nasılsa gaz oluyor hem o tür şeyler süt de yapar
barlassmoom Tbsylmz ya bebeğim zaten gazlı bir bebek, sütüm de yok mama kullanıyor. bende tereddütteyim ama bilemedim
Tbsylmz barlassmoom Benimde öyle doğduğundan beri hiç emdiremedim tutmadı ne yaptıysam hala bile öyle mama kullanıyoruz gün içinde 5 dk bile olsa emzirmeye çalışıyorum ona rağmen gazı olmasın diye bakliyat tüketmiyorum eğer sende benim gibiysen her ihtimale karşı yeme ablam yeğenimde 1 yaşına yakındı mercimek çorbası içmişti büyüdü artık diye yeğenim sancıdan kıvrandı resmen o yüzden yememe taraftarıyım 😌
barlassmoom basaksahinx sütüm neredeyse yok o yüzden full mama ile besleniyor sanırım bu yüzden de gazı çok.. ama kimyon suyunu aklımda bulunduracağım
barlassmoom Tbsylmz yaaa 🙏🏻 neredeyse aynı şeyleri yaşıyormuşuz.. o halde bakliyatları tüketmemeye devamm.. hal böyle olunca da yiyecek yemek kalmıyor, sebze desek çoğu gaz yapıyor🤭🤭
Busra2326 barlassmoom 4.5 aylık kızım daha yeni basladım nohuta mercimeğe o da kimyon katarak yiyorum😔
Tbsylmz barlassmoom evet öyle canım hangi mamayı kullanıyosun? Bu arada seni happy momda görüyodum ☺️
yuhumgeliy barlassmoom 3. Aydan sonra başladım canım bende şu an 5 ay 23 günlük kola da içiyorum ara ara gaz sorununun bittiğini kendin anlayabilirsin zaten. Sabahları kendi kendine gaz çıkarıyorsa gece sancı çekmiyorsa sadece emmeye kalkıyorsa gaz sancısı bitmiştir o şekilde olunca başladım yavaş yavaş şu an her şeyi yiyorum çok şükür
barlassmoom yuhumgeliy yaa :) bizimki gaz gelince çığlık kıyamet ağlıyor demekki daha çok erken, bir gazla kavga ediyor bir memeyle bir hıçkırıkla 🤭
Lvasil Bebeğim 44 günlük her şey yiyorum ben valla, her sabah ve akşam bir bardak kimyonlu su içiyorum bebeğime de gaz damlası veriyorum. Aşırı olmasa da gazlı bir bebek 🤦🏻♀️